Pobiedziska, dnia 09.07.2021r.
PP.230.2.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dach
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)
Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione prace, zgodnie z opisem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia: remont dachu
Wg zakresu prac opisanych w kosztorysie ofertowym oraz opinii technicznej
( załącznik nr. 1 i 2)
2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana.
3. Wykonawca przystąpi do wykonania robót po podpisaniu umowy, odbiór prac etapu 1: pozycje 1,2,3,4,5,6,7,10,11 z kosztorysu inwestorskiego opinii technicznej (załącznik 2) odbędzie się najpóźniej do 27.08.2021r., a pozycji 8 i 9 z kosztorysu inwestorskiego opinii technicznej (załącznik 2) do dnia 30.09.2021r.
4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmiot oferty zgodnie z umową.
5. W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania ,a mogą się pojawić podczas realizacji zadania. Dopuszcza się także doraźne zmiany wyposażenia w uzgodnieniu z inwestorem.
6. W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu.
7. Dopuszcza się, po uzgodnieniu z zamawiającym, drobne zmiany dotyczące materiałów oraz ich parametrów. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.
8. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.
9. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów
i oświadczeń :
- wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy – załącznik 1
- oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.
Cena - 100% - wybór najniższej oferty
11. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
12. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach; ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska z dopiskiem: „dach” do dnia 23.07.2021 r. do godz. 10.00.
Załączniki:
1) Kosztorys ofertowy (załącznik 1)
2) Opinia techniczna (załącznik 2)
3) Wzór umowy (załącznik 3)
Osoba do kontaktu :
Dyrektor Jolanta Łakomska
tel. 61 8177 962
..........................................................
Podpis oraz pieczęć zamawiającego
UWAGI KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach informuje się na BIP.
Klauzula informacyjna RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska, telefon: 61 8 177 962, adres e-mail: przedszkolaki@;
-inspektorem ochrony danych osobowych jest ,,TMP’’ s.c. M. Idaszak, T. Stochniałek, ul. Starowiejska 8, 61-664, tel. +48882155218;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- nie przysługuje Pani/Panu:
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/P
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole