PP.230.11.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej na rok 2021
Przedszkola: „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach
18.12.2020r.
Opracował: Zatwierdził:
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach.
Wartość zamówienia poniżej 30tys. euro. W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843z póź. zm.) Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na artykuły wymienione w załączniku nr 1:
Zamawiający:
Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach
ul. Różana 4
62-010 Pobiedziska
Tel.: 61 8 177 962
(Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)
4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz RORZĄDZENIA
MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu
oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
5.Świeże warzywa i owoce i kiszonki muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
-dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
-w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.
Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
-wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
-wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
-wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP
-dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
-sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
6. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:
8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.
9. Zmiana postanowień cenowych umowy Wykonawcy z Zamawiającym może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie może wystąpić więcej niż 4 razy w czasie trwania umowy i nie może być większa niż 20% w stosunku do ceny wyjściowej (dotyczy każdego produktu podanego w ofercie).
10. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
11. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena oferty – 100%..
13. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
14. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
15. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów owoce, warzywa i kiszonki”.
16. Termin składania ofert upływa dnia 30.12.2020r. o godz. 9:00 w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.
17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2020r. o godz. 11:00, w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.
18. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
19. Zamawiający powiadomi wygranego o wyniku postępowania telefonicznie. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający:
Wykaz załączników:
1. Specyfikacja
2. Oświadczenie
3. Wzór umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole