Oferty inwestycyjne - archiwum

PP.231.1.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej na rok 2020 Przedszkola: „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach 07.01.2020r.

PP.231.01.2020.

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej na rok 2020
 Przedszkola: „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

07.01.2020r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracował:                                                                                                      Zatwierdził:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach.

Wartość zamówienia poniżej 30tys. euro. W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na  artykuły wymienione w załączniku nr 1:

 

Zamawiający:

Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

ul. Różana 4

62-010 Pobiedziska

Tel.: 61 8 177 962

 

  1. Przedmiot zamówienia- dostawa produktów świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, który należy wypełnić).
  2. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2020-  31 grudnia 2020r.
  3. O udzielanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  •  posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

    (Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)

     

    4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz ROZPORZĄDZENIA

    MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu

    oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.

    5.Świeże warzywa i owoce i kiszonki muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

    -dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.

    -w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.

    Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.

    -wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.

    -wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.

    -podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.

    -wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP

    -dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.

    -sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.

     

    6.  Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia

    7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:

  • dowożone codziennie  (od poniedziałku do piątku) od godziny 7:30 do godziny 9:00 rano
  • dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, osobiście lub email . W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, tj. dzień wcześniej.
  • Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego o ewentualnym braku towarów nie później niż 1 dzień przed dostarczeniem zamówienia.
  • Dowóz samochodem do 2,5t
  • Towar wniesiony musi być w miejsce wyznaczone przez osobę odbierającą towar.
  • Produkty muszą spełniać wszystkie wymogi podane w załączniku 1 w Punkcie. „Opis produktu - nazwa, wymagania jakościowe”

 

8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.

9. Zmiana postanowień cenowych umowy Wykonawcy z Zamawiającym może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie może wystąpić więcej niż 4 razy w czasie trwania umowy i nie może być większa niż 20% w stosunku do ceny wyjściowej (dotyczy każdego produktu podanego w ofercie).

10. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.

11. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

12. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena oferty – 100%..

13. Oferta nie przewiduje zmian waloryzacji.

14. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

15. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

16. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów owoce, warzywa i kiszonki”.

17. Termin składania ofert upływa dnia 21.01.2020r. o godz. 10:00 w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.

18.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2020r. o godz.12:00, w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.

19. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

20.  Zamawiający powiadomi wygranego o wyniku postępowania telefonicznie. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin
i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.

 

                                                                                                             Zamawiający:

 


Wykaz załączników:

1. Specyfikacja

2. Oświadczenie

3. Wzór umowy

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 stycznia 2020 10:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Łakomska
Ilość wyświetleń: 235
07 stycznia 2020 12:24 (Jolanta Łakomska) - Usunięcie załącznika [scan20200107_095513__zapytanie_warzywa.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 stycznia 2020 12:22 (Jolanta Łakomska) - Dodanie załącznika [scan20200107_120823_zapytanie_warzywa.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 stycznia 2020 10:39 (Jolanta Łakomska) - Dodanie załącznika [oswiadczenie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)