Oferty inwestycyjne - archiwum

Zapytanie ofertowe -Przebudowa części wschodniej Przedszkola

Pobiedziska, dnia 27.06.2018r.

PP.230.1.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Przebudowa części wschodniej

 

W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018 z póź. zm.) Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione prace, zgodnie z opisem zamówienia.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia

 

1.1. Forma architektoniczna i program funkcjonalny

Projektuje się przebudowę części wschodniej przedszkola w Pobiedziskach przy ul. Różanej w celu dostosowania do potrzeb dzieci niepełnosprawnych.

Przebudowa obejmuje:

1.1.1. Branża budowlana.

  1. Wykonanie okna w toalecie polegające na wykuciu otworu okiennego, wstawieniu nadproża, montażu okna, parapetów oraz obróbce okna po montażu. (U szyby 1,1 W/m2K)
  2. Zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy toaleta, a toaletą dla niepełnosprawnych.
  3. Rozbiórka ścian działowych z płyt pilśniowych na stelażu drewnianym wraz z utylizacją materiału.
  4. Wykonanie nowych ścian działowych z płyt g-k gr. 12 cm, wypełnienie z wełny mineralnej.
  5. Zabudowa ściany z płyty g-k na stelażu stalowym w toalecie, w kuchni nad oknem oraz wodomierzy w toalecie dla niepełnosprawnych (płyta wodoodporna, 2 szt. drzwiczek rewizyjnych)
  6. Usunięcie płytek w pomieszczeniach mokrych ze ścian oraz płytek z podłogi w pomieszczeniach objętych opracowaniem wraz z utylizacją gruzu.
  7. Wykonanie wylewki pod płytki na posadzce.
  8. Demontaż drzwi wraz z ościeżami.
  9. Poszerzenie otworu drzwiowego w wiatrołapie oraz skucie części ściany w celu montażu drzwi do toalety dla niepełnosprawnych.
  10. Domurowanie części ściany przy ościeżach drzwiowych pomiędzy holem, a salą zabaw oraz holem, a toaletą dla niepełnosprawnych.
  11. Ułożenie płytek w pomieszczeniach mokrych do wysokości 2,0 m i na posadzce oraz w kuchni pas wysokości 0,6 m wokół pomieszczenia, na wysokości dostosowanej do wysokości nowych mebli w kuchni oraz montaż luster w toaletach. Standard płytek: klasa III ścieralności płytek posadzkowych we wszystkich pomieszczeniach, klasa antypoślizgowości min. R10. Kolorystyka i rodzaj płytek do uzgodnienia z inwestorem.
  12. Montaż drzwi wraz z regulacja oraz obróbką ościeży (toalet, toaleta dla niepełnosprawnych, kuchnia, sala zabaw, wiatrołap) — standard drzwi nie gorszy niż w załączonym do zapytania zdjęciu
  13. Montaż pochwytów w toalecie dla niepełnosprawnych - standard pochwytów nie gorszy niż w załączonej do zapytania karcie katalogowej.
  14. Montaż sufitu OWA.
  15. Oczyszczenie i zagruntowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych opracowaniem.
  16. Malowanie ścian farbami zmywalnymi posiadającymi atest PZH — kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem.
  17. Montaż kabin z płyty laminowanej w toalecie.
  18. Skucie tynku na murku oporowym znajdującym się przy zewnętrznej pochylni prowadzącej do wejścia do budynku.
  19. Usunięcie oraz utylizacja płotu oraz furtki na odcinku długości pochylni i schodów prowadzących do wejścia do budynku.
  20. Wyrównanie powierzchni murku oporowego i wykonanie tynku cienkowarstwowego na murku oporowym znajdującym się przy zewnętrznej pochylni oraz schodów prowadzących do wejścia do budynku.
  21. Wykonanie opierzenia na murku z blachy tytan cynk, na płycie OSB
  22. Montaż nowego płotu oraz furtki na odcinku długości pochylni oraz schodów prowadzących do wejścia do budynku.
  23. Oczyszczenie oraz malowanie poręczy.

1.1.2. Branża sanitarna.

  1. Demontaż części instalacji sanitarnej kanalizacyjnej.
  2. Zmiana podejść kanalizacyjnych oraz podejść wody dostosowanych do nowego układu aranżacji pomieszczeń toalety, toalety dla niepełnosprawnych oraz kuchni.

      3. Montaż nowych umywalek, misek ustępowych, armatury, brodzika, dostosowanych dla dzieci - standard nie gorszy niż w załączonym do zapytania zdjęciu

4. Wykonanie wentylacji mechanicznej toalety oraz toalety dla niepełnosprawnych.

1.1.3. Branża elektryczna.

  1. Usunięcie istniejących przewodów oraz gniazd.
  2. Wykonanie nowych tras kablowych znajdujących się w przestrzeni sufitu podwieszanego, ścian
  3. Wykucie bruzd dla przewodów w ścianach oraz zaklejenie bruzd po ułożeniu przewodów.
  4. Ułożenie nowych przewodów miedzianych.
  5. Wykonanie podłączenia wentylatorów toalety oraz toalety dla niepełnosprawnych.

Podłączenie wykonać w taki sposób, aby przy zapalaniu światła w wymienionych pomieszczeniach, załączały się także wentylatory mechaniczne.

  1. Wykonanie przyłącza zmywarki w kuchni.
  2. Montaż gniazd oraz włączników.
  3. Montaż plafonów LED w suficie podwieszonym typu OWA.
  4. Montaż rozdzielnicy.
  5. Wykonanie pomiarów.

 

2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana.

 

 

 

 

 

3. Wykonawca przystąpi do wykonania robót po podpisaniu umowy, a odbiór prac odbędzie się najpóźniej do

- 24.08.2018 – etap I

- 28.09.2018 – etap II

4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmiot oferty zgodnie                      z umową.

5. Inwestor podzielił zadanie na dwa Etapy. Ofertę należy złożyć na dwa Etapy (podział zgodny z przedmiarem robót — tabele etapu I oraz etapu II)

6. Inwestor zastrzega sobie możliwość zlecenia Etapu I z wyłączeniem Etapu II w zależności od ceny ofertowej złożonej przez Wykonawcę.

7. W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania ,a mogą się pojawić podczas realizacji zadania. Dopuszcza się także doraźne zmiany wyposażenia w uzgodnieniu z inwestorem.

8.W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się                       z pomieszczeniami wskazanymi do remontu.

9. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie               o zagrożeniach.

10. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne,               w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

11.   Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów        

       i oświadczeń :

       -  wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wypełnionymi tabelami zawierającymi wykaz robót etapu I i II–   załącznik 1

- oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.

Cena - 100% - wybór najniższej oferty

13. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

14. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego               lub pocztą na adres: Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach; ul. Różana 4,                62-010 Pobiedziska z dopiskiem: „przebudowa wschodniej części” do dnia 11.07.2018 r. do godz. 10.00.

      

 

Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018 z póź. zm..) na podst. art. 4 ust. 8 w/w ustawy.

 

Załączniki:

1)      formularz ofertowy wraz ze szczegółowym wykazem cen (załącznik 1+ tabele)

2)      wzór umowy (załącznik 2)

3)      zdjęcia poglądowe oraz dwie mapy z rzutami

 

 

Osoba do kontaktu :

p. Aleksandra Burzyńska

tel. 61 8177 962

 

..........................................................

      Podpis oraz pieczęć zamawiającego

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 czerwca 2018 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Łakomska
Ilość wyświetleń: 271
27 czerwca 2018 14:57 (Jolanta Łakomska) - Opublikowanie dokumentu.
27 czerwca 2018 14:50 (Jolanta Łakomska) - Dodanie załącznika [rys_2.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
27 czerwca 2018 14:49 (Jolanta Łakomska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)