Oferty inwestycyjne - archiwum

PP.343.23.2016 ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę świeżych warzyw, owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej na rok 2017 Przedszkola: „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

PP.343.23.2016

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej na rok 2017
 Przedszkola: „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

16.12.2016r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracował:                                                                                                      Zatwierdził:

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów świeżych warzyw , owoców i kiszonek na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach.

Wartość zamówienia poniżej 30tys. euro. W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz  z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 1146, 1232, z 2015 r. poz. 349, 478, 605 z póź. zm.) Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły wymienione poniżej:

 

Zamawiający:

Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

ul. Różana 4

62-010 Pobiedziska

Tel.: 61 8 177 962

 

  1. Przedmiot zamówienia- dostawa produktów świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, który należy wypełnić).
  2. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2017-  31 grudnia 2017r.
  3. O udzielanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  •  posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

(Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)

 

4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz RORZĄDZENIA

MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu

oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.

5.Świeże warzywa i owoce i kiszonki muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

-dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.

-w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.

Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.

-wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.

-wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.

-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.

-wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP

-dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.

-sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.

 

6.  Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia

7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:

  • dowożone codziennie  (od poniedziałku do piątku) od godziny 7:30 do godziny 9:00 rano
  • dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, osobiście lub email . W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, tj. dzień wcześniej.
  • Przydatność artykułów zamawianych muszą posiadać co najmniej miesięczny okres zdatności do spożycia.
  • Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego o ewentualnym braku towarów nie później niż 1 dzień przed dostarczeniem zamówienia.

8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.

9. Zmiana postanowień cenowych umowy Wykonawcy z Zamawiającym może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie może wystąpić więcej niż 4 razy w czasie trwania umowy i nie może być większa niż 20% w stosunku do ceny wyjściowej (dotyczy każdego produktu podanego w ofercie).

10. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.

11. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

12. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.

13. Oferta nie przewiduje zmian waloryzacji.

14. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

15. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

16. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów owoce, warzywa i kiszonki”.

17. Termin składania ofert upływa dnia 28.12.2016r. o godz. 10:00 w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.

18.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.12.2016r. o godz. 12:00, w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.

19. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

20.  Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania telefonicznie. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin
i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.

 

                                                                                                             Zamawiający:

 


Wykaz załączników:

1. Specyfikacja

2. Oświadczenie

3. Wzór umowy

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2016 13:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Łakomska
Ilość wyświetleń: 587
16 grudnia 2016 17:38 (Jolanta Łakomska) - Opublikowanie dokumentu.
16 grudnia 2016 17:38 (Jolanta Łakomska) - Dodanie załącznika [235.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
16 grudnia 2016 17:38 (Jolanta Łakomska) - Dodanie załącznika [234.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)