PP.343.9.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę świeżych warzyw , owoców i kiszonek do stołówki przedszkolnej
na rok szkolny 2016/2017 Przedszkola: „Wesołe Skrzaty”
w Pobiedziskach
Opracował: Zatwierdził:
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów ogólnospożywczych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach.
Wartość zamówienia poniżej 30tys. euro. W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 1146, 1232, z 2015 r. poz. 349, 478, 605 z póź. zm.) Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły wymienione poniżej:
Zamawiający:
Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach
ul. Różana 4
62-010 Pobiedziska
Tel.: 61 8 177 962
(Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)
4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży
w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
5.Świeże warzywa i owoce i kiszonki muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
-dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
-w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.
Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
-wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
-wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
-wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP
-dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
-sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
6. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:
8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.
9. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
10. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
12. Oferta nie przewiduje zmian waloryzacji.
13. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
14. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
15. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów ogólnospożywczych”.
16. Termin składania ofert upływa dnia 25.08.2016r. o godz. 10:00 w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.
17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu25.08.2016r. o godz. 12:00, w siedzibie Przedszkola przy ul. Różanej 4, 62-010 Pobiedziska.
18. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
19. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania telefonicznie. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający:
Wykaz załączników:
1. Specyfikacja
2. Oświadczenie
3. Wzór umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole