Zakończone - Zapytanie ofertowe- chemia

PP.231.3.2024/CH

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na dostawę produktów chemicznych
do przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

8.07.2024r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracował:                                                                                                      Zatwierdził:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę na dostawę produktów chemicznych

do przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz 1605, 1720). Przedszkole prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły wymienione poniżej:

Zamawiający:

Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

Różana 4,

62-010 Pobiedziska

Tel.: 61 8 177 962

 

1.      Przedmiot zamówienia na dostawę na dostawę produktów chemicznych do przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach  (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, który należy wypełnić).

2.                  Wymagany termin realizacji zamówienia: 1 sierpnia 2024r.-  31 grudnia 2024r.

3.                  O udzielanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

●                   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

●                    posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

●                   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

●                   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

(Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)

4.   Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, wprowadzonych  do obrotu zgodnie z wymogami

5. Środki chemiczne muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

-dostarczane środki muszą być oznakowane widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

-w przypadku otrzymania produktów o niewłaściwej jakości handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.

Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór artykułów nie spełniających wymaganiom.

-Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonych środków, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg, op), cen jednostkowych i wartości.

-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami

6.  Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia

7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:

●                   dowożone min. dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) od godziny 7:30 do godziny 14:00

●                   dostawy następować będą na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, osobiście lub email . W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, tj. dzień wcześniej.

●                   Przydatność artykułów zamawianych muszą posiadać co najmniej 3 miesięczny okres zdatności do użytku

●                   Dowóz samochodem do 2,5t.

●                   Produkty muszą spełniać wszystkie wymogi podane w załączniku 1 w Punkcie:
Opis produktu - nazwa, wymagania jakościowe”

●                   do zapytania należy dołączyć karty charakterystyki środków chemicznych

8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.

9. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

10. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena oferty – 100%.

11. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

12. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów chemicznych”.

13. Termin składania ofert upływa dnia 16.07.2024r. o godz. 9:00 w siedzibie Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

14.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.07.2024r. o godz. 13:00, w siedzibie Przedszkola „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach

15. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

16.  Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania telefonicznie lub mailowo. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.

                                                                                                             Zamawiający:

 


Wykaz załączników:

1. Specyfikacja

2. Oświadczenie

3. Wzór umowy

TREŚĆ

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

dla osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

 

A.            W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L z 23.05.2018 r., Nr 127, str. 2), zwanego dalej w skrócie „RODO”, informujemy, iż:

I.             ADMINISTRATOR DANYCH.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska.

II.            INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:

1.             pod adresem poczty elektronicznej: iod@tmp.pl

2.             pod numerem telefonu: 882 155 218

3.             pisemnie na adres:  ,, TMP IT GROUP sp. z o.o., ul. Starowiejska 8, 61-664 Poznań, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.

III.           PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.

1.             Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

2.             Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:

2.1.          jeżeli jesteście Państwo uczestnikiem postępowania – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj.: obowiązek prawny ciążący na Administratorze wynikający z obowiązujących przepisów prawa (m.in. ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych);

2.2.          jeżeli jesteście Państwo osobą fizyczną reprezentującą osobę prawną lub jednostkę organizacyjną będącą wykonawcą, a także pracownikiem lub współpracownikiem takiej osoby prawnej lub jednostki, wymienionym w treści dokumentacji – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj.: niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, polegająca na działaniach związanych z ustaleniami w zakresie warunków udzielenia zamówienia publicznego oraz ułatwieniu komunikacji związanej z jego udzieleniem, a także ustaleniem osób odpowiedzialnych za realizację i uprawnionych do kontaktów w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.          ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.

Dane osobowe, co do zasady, nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem:

1.             podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa, w szczególności organów władzy publicznej. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnione podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych;

2.             podmiotów wspierających nas w wypełnianiu naszych uprawnień i obowiązków oraz w świadczeniu usług, w tym zapewniających obsługę informatyczną, archiwizację i niszczenie dokumentów, usługi doradcze, pocztowe, kurierskie, a także dostawców systemów informatycznych, udzielających asysty i wsparcia technicznego dla systemów informatycznych, w których są przetwarzane Państwa dane.

V.            OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.

1.             Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, protokół postępowania wraz załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust.4 ww. ustawy).

2.             Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane osobowe zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie przepisów prawa.

VI.          PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.

Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:

1.             dostępu do treści swoich danych osobowych, *

2.             sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, **

3.             usunięcia swoich danych osobowych (jednakże jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania);

4.             ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, ***

a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.

Nie wszystkie Pani/Pana żądania będziemy jednak mogli zawsze spełnić. Zakres przysługujących praw zależy bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych, jak i często – sposobów ich gromadzenia.  

VII.         PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

VIII.        INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH

1.             Podanie przez Państwa danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy, a podanie danych być niezbędne dla określonego celu (udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa (w szczególności dotyczący udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). Jeśli nie poda Pan/Pani danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku, co może skutkować brakiem możliwości realizacji celów wskazanych powyżej, a także konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych).

2.             Podanie przez Państwa danych osobowych jest konieczne do zawarcia i wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

3.             Podanie przez Państwa danych dodatkowych (nieobowiązkowych), w zakresie nie wynikającym z przepisów prawa, jest dobrowolne.

IX.          ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE

Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym dane nie będą profilowane.

 

B.            Jeżeli dane osobowe nie zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa, a zostały podane przez inne podmioty lub osoby – zgodnie z art. 14 ust. 1 lit. d) i ust. 2 lit. f) RODO, informujemy Państwa nadto jako przedstawicieli kontrahentów, że:

I.             KATEGORIE DANYCH.

W zależności od okoliczności sprawy będziemy przetwarzać między innymi następujące kategorie Państwa danych osobowych: podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko), dane teleadresowe i kontaktowe (np. adres miejsca zatrudnienia, numer telefonu, adres poczty elektronicznej), inne dane dotyczące zatrudnienia (np. stanowisko służbowe). Kategorie danych będą zbierane z poszanowaniem zasady adekwatności, mając na uwadze cel załatwienia sprawy i wynikać będą przede wszystkim z obowiązujących przepisów prawa.

II.            ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH.

Państwa dane osobowe pochodzić będą od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wykonawcy).

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lipca 2024 08:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Romul
Ilość wyświetleń: 91
08 lipca 2024 10:13 (Edyta Romul) - Zmiana treści zakładki.
08 lipca 2024 10:12 (Edyta Romul) - Zmiana treści zakładki.
08 lipca 2024 10:03 (Edyta Romul) - Zmiana treści zakładki.