Zakończone - zapytanie ofertowe- wymiana podłogi s.7

PP 230.1.2024/R                                                                                                                                                                                                                                                                                   Pobiedziska, 18.04.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

- podłoga, sala nr 7 – 

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 1605, 1720).

Przedszkole ”Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione prace, zgodnie z opisem zamówienia.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 1

2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki – nie będzie dalej rozpatrywana.

3. Pracę powinny zacząć się najwcześniej w dniu 22.07.2024 roku, a zakończone muszą być do dnia 16.08.2024 roku. Dokładny zakres czasowy musi być ustalony z Zamawiającym, przed podjęciem zlecenia. 

4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową – jeśli takie są wymagane.

5. W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania, a mogą pojawić się podczas realizacji.

6. Materiały, rodzaj wykładziny oraz kolorystyka wybierana jest przez Zamawiającego. W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu oraz uzgodnieniem w/w materiałów. W przypadku odmowy wykonania zlecenie                         z wybranych przez Zamawiającego materiałów – umowa ulega rozwiązaniu.

7. Dopuszcza się – po uzgodnieniu z zamawiającym – drobne zmiany dotyczące materiałów, zakresu usługi lub parametrów. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny mieć instrukcję w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.

8. Zamawiający wymaga od wykonawcy wywozu śmieci oraz gruzu powstałych w trakcie prac i usuniętej podłogi na koszt wykonawcy oraz dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

9. Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

- wypełniony o podpisany kosztorys ofertowy – załącznik nr. 2

- atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową – jeśli takie są wymagane

 

10.  Kryteria oceny ofert:

- Cena – 100% - wybór najniższej oferty

11. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

12. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska, z dopiskiem „podłoga, sala 7” do dnia 06.05.2024 roku do godziny 10:00 (liczy się data wpływu oferty do Przedszkola)

Załączniki:

1. Załącznik 1 – zakres prac

1. Załącznik 2 - Kosztorys ofertowy

2. Załącznik 3 - Wzór umowy

 TREŚĆ

Osoba do kontaktu:

Dyrektor Edyta Romul

Tel. 61 8 177 962

………………………………………                                                                                                                                                       (podpis oraz pieczęć zamawiającego) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UWAGI KOŃCOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach informuje się na BIP. 

Klauzula informacyjna RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska, telefon: 61 8 177 962, adres e-mail: przedszkolaki@wp.pl;

-inspektorem ochrony danych osobowych jest TMP IT GROUP sp. Z o.o., ul. Starowiejska 8, 61-664, tel. +48882155218;

 -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia

-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania

-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

·          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·          na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

·          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;

·          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

- nie przysługuje Pani/Panu:

·          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych

·          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

·          na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 kwietnia 2024 11:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Romul
Ilość wyświetleń: 109
18 kwietnia 2024 11:43 (Edyta Romul) - Zmiana treści zakładki.
18 kwietnia 2024 11:40 (Edyta Romul) - Zmiana treści zakładki.
18 kwietnia 2024 11:08 (Edyta Romul) - Dodanie nowej zakładki.