PP. 230.2.2023/R Pobiedziska, 16.11.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
- zakup krzesełek –
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 1605, 1720).
Przedszkole ”Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione towary, zgodnie z opisem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup krzesełka przedszkolnego z okrągłym oparciem, wraz z dostawą oraz wniesieniem do budynku przedszkola, oraz ewentualnym montażem – jeśli krzesełka będą tego wymagały.
· Rozmiar „2” - 79 sztuk
· Rozmiar „3” – 38 sztuk
Opis krzesełek: Nogi krzesełek niebieskie, góra zaokrąglona – umożliwiająca chwycenie krzesełka, profil nóg okrągły o średnicy: 20mm. Stelaż krzesła metalowy, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki. Wymiary krzeseł wg. Polskiej Normy PN-EN 1729-1 z 2007 roku.
Rozmiar „2”
· Wzrost bez butów: 1080-1210 mm
· Wysokość podkolanowa – 280-315 mm
· Wysokość siedziska (+/- 10mm) – 310 mm
· Wysokość płyty roboczej (+/- 10mm) – 530 mm
Rozmiar „3”
· Wzrost bez butów: 1190-1420 mm
· Wysokość podkolanowa – 315-355 mm
· Wysokość siedziska (+/- 10mm) – 350 mm
· Wysokość płyty roboczej (+/- 10mm) – 590 mm
Zdjęcie poglądowe krzesełka
2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki – nie będzie dalej rozpatrywana.
3. Wykonawca dostarczy krzesełka do przedszkola w terminie do 15.12.2023 roku.
4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową – jeśli takie są wymagane.
5. W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania, a mogą pojawić się podczas realizacji.
6. Dopuszcza się – po uzgodnieniu z zamawiającym – drobne zmiany dotyczące materiałów, zakresu usługi lub parametrów. Wszystkie materiały musza być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny mieć instrukcję w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.
8. Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- wypełniony o podpisany kosztorys ofertowy – załącznik nr. 1
- atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową – jeśli takie są wymagane
9. Kryteria oceny ofert:
- Cena – 100% - wybór najniższej oferty
10. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
11. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska, z dopiskiem „krzesełka przedszkolne” do dnia 27.11.2023 roku do godziny 10:00.
Załączniki:
1. Załącznik 1 - Kosztorys ofertowy
Osoba do kontaktu:
Dyrektor Edyta Romul
Tel. 61 8 177 962
……………………………………… (podpis oraz pieczęć zamawiającego)
UWAGI KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach informuje się na BIP.
Klauzula informacyjna RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych Przedszkole „Wesołe Skrzaty” w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska, telefon: 61 8 177 962, adres e-mail: przedszkolaki@wp.pl;
-inspektorem ochrony danych osobowych jest ,,TMP’’ s.c. M. Idaszak, T. Stochniałek, ul. Starowiejska 8, 61-664, tel. +48882155218;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
· na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
· w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
· prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
· na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole